بهترین ماهی جنوب | مرکز تولید و پرورش بهترین آبزیان دریایی

ماهی سالمون یکی از مواد غذایی مفید برای بدن می باشد و سرشار از مواد مغذی که بدن انسان به آن احتیاج دارد می باشد. ماهی تازه سرشار از آهن است که در خون‌سازی و دفاع بدن در برابر میکروب نقش دارد. ماهی دارای ویتامین های گروه B است که اگر بخواهیم در مورد خواص ماهی بگوییم. هر چی بگوییم کم است. از شاخصه های اصلی ماهی جنوب نوع چربی که در خودش ذخیره دارد می باشد. ماهی های جنوب ایران از لحاظ تنوع در شکل و مزه متفاوت اند. از بهترین ماهی جنوب ایران می توان به ماهی حلوا سفید، حلوا سیاه، شوریده، شیرماهی، راشکو،. فارو، زمین کن، سکن، سنگسر، سرخو، صبیتی و صبور اشاره کرد که از لحاظ طعم و مزه بی نظیرند و طعم آن را تقریبا همه می پسندند. و عمده این ماهی ها در آب شور زندگی می کنند. و گونه ماهی آب شیرین جنوب کم است.

بهترین ماهی جنوب | مرکز تولید و پرورش بهترین آبزیان دریایی

لیست قیمت بهترین ماهی‌های جنوب

لیست قیمت بهترین ماهی‌های جنوببرای خرید ماهی جنوب درجه یک و خرید اینترنتی بهترین ماهی جنوب می توان به لیست قیمت بهترین ماهی های جنوب که در سایت های معتبر گنجانده شده است مراجعه کرد.

پرورش دهنده بهترین گونه‌های ماهی در جنوب

پرورش دهنده بهترین گونه‌های ماهی در جنوبماهی جنوب طعم لذیذی داشته و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است به همین دلیل افکار جهت پرورش ماهی جنوب سوق داده شد و بزرگترین استخر پرورش ماهی جنوب در جنوب تاسیس شد. و صادرات بهترین ماهی جنوب به کشور های همسایه نظیر عراق و… صورت می گیرد

بازار بزرگ فروش بهترین آبزیان دریایی

بازار بزرگ فروش بهترین آبزیان دریاییاز بزرگترین بازار فروش ماهی جنوب در ایران می توان به بازار ماهی هرمز اشاره کرد که فروش عمده ماهی جنوب را در سراسر کشور انجام می دهد و هم چنین در این بازار، فروش ماهی به صورت آنلاین و اینترنتی نیز انجام می شود. که سفارش فورا به دست مصرف کنندگان می رسد. این شرکت دارای تیمی از قدیمی ترین و بزرگ ترین صیادان جنوب کشور می باشد.

خرید اینترنتی ماهی کفشک تازه جنوب

خرید اینترنتی ماهی کفشک تازه جنوبماهی کفشک یکی از ماهی های جنوب می باشد. این ماهی به جرئت یکی از خوشمزه ترین ماهی های جنوب است که مواد مغذی آن پنجاه درصد نیاز روزانه بدن را تامین می کند. به طور میانگین قیمت هر کیلو ماهی کفشک فیله شده 155000 تومان می باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت ماهی کفشک  و خرید آن می توانید به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

انواع ماهی های خوراکی جنوب ایران

انواع ماهی های خوراکی جنوب ایراناز انواع ماهی های خوراکی جنوب می توان به حلوا سفید، حلوا سیاه، شوریده، شیر ماهی، خارو، راشکو، زمین کن، سکن،. سنگسر، سرخو، صبیتی، صبور، ماهی تون، هامور، کفشک،. میش ماهی، قباد و صافی اشاره داشت.

نکات مهم برای خرید بهترین ماهی

نکات مهم برای خرید بهترین ماهیبرای خرید بهترین ماهی و همچنین هشت پا خوراکی به این نکات توجه کنید :

اولین نکته این است که برای خرید ماهی ابتدا به چشمان ماهی دقت کنید ماهی تازه دارای چشمان درخشان است. از خرید ماهی هایی با چشمان تار خود داری کنید

دومین نکته این است که بعد از چشمان ماهی به بدن ماهی نگاه کنید بدن ماهی که تازه صید شده است درخشان می باشد و اگر به پولک های آن دست بزنید چسبنده و لغزنده است.

سومین نکته این است که ماهی تازه هیچ بوی تند و خاصی نمی دهد فقط بوی معمولی ماهی را می دهد اگر متوجه بوی نامطبوع و تندی از ماهی شدید از خرید آن اجتناب کنید.

چهارمین نکته این است که که ماهی تازه صید شده آبشش های قرمز رنگی دارد اگر آبشش های ماهی خاکستری بود نشانه ی مانده بودن ماهی است.

پنجمی نکته این است که هنگام خرید ماهی به دم آن دست بزنید ماهی تازه باید بدنی استوار داشته باشد و هم چنین گوشت ماهی های تازه سفت است و حالتی لاستیک مانند دارد.

ششمین نکته این است که اگر گوشت ماهی آب دار بود آب خارجشده از گوشت باید رنگی شبیه آب آشامیدنی یا آب دریا داشته باشد تا از تازگی آن به اطمینان رسید اگر رنگ آب ماهی خاکستری رنگ باشد نشان از ماندگی ماهی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما