خرید چیپس میگو 1000 گرمی قیمت مناسب

اگر قصد خرید چیپس میگو 1000 گرمی با قیمتی مناسب دارید، آن را از ما بخواهید. محصولات ما کاملا تازه و با کیفیت بوده و در طعم های متفاوت و خوشمزه موجود است. همچنین می‌توانید وزن بسته بندی ها را به دلخواه خود تعیین نمایید.

خوشبختانه به دلیل کیفیت بی‌نظیر آن، هر روز بر شمار متقاضیان این خوراکی مقوی افزوده می‌شود. شهرت میگو ایرانی، در بسیاری از کشور های دیگر نظیر اردن و عراق نیز پیچیده است.

خرید چیپس میگو 1000 گرمی قیمت مناسب

ارزش غذایی چیپس میگو

ارزش غذایی چیپس میگو چیپس میگو تند و یا هر نوع دیگری، دارای ارزش غذایی فوق‌العاده ای است که اکنون به توضیح برخی از آن ها می‌پردازیم.

1. میگو، سرشار از ماده ای به نام اسید لینولیک بوده و به همین دلیل موجب افزایش مقاومت بدن در برابر سرطان می‌گردد. همچنین به کاهش کلسترول بدن کمک می‌کند.

2. همه آبزیان، به ویژه میگو غنی از امگا بوده، در نتیجه برای درمان بیماری هایی مانند کولیت، کرون و سرطان معده موثر است. امگا برای افزایش قدرت یادگیری نیز بسیار مفید می‌باشد. پزشکان توصیه می‌کنند بارداران جهت تقویت هوش جنین خود، میگو مصرف کنند. همچنین خوردن این محصول در دوران شیردهی، باعث افزایش شیر مادران می‌شود.

3. کلسیم موجود در آن، موجب پیشگیری از پوکی استخوان می‌شود. مصرف این خوراکی در دوران نوجوانی، همواره تأکید شده است. همچنین افرادی که دچار استخوان درد هستند، می‌توانند از معجزه میگو شگفت زده شوند.

4. یکی دیگر از مواد مغذی آن، اسید بوتریک نام دارد. این ماده، خطر سکته مغزی و قلبی را کاهش داده و از بدن در برابر بسیاری از امراض محافظت می‌کند.

5. برای بهبود بینایی، تأثیر مطلوب دارد. زیرا حاوی انتی اکسیدان و آهن بوده و به کارکرد قرنیه و لنز کمک می‌نماید.

6. دارای منگنز، روی و لیتیم بوده و موجب تقویت کراتینه مو می‌شود. در نتیجه از ریزش غیر طبیعی آن جلوگیری می‌کند.

قیمت چیپس میگو در بازار

قیمت چیپس میگو در بازار قیمت چیپس میگو خارجی با نوع ایرانی، متفاوت است. این تفاوت، دلایل گوناگونی دارد. به عنوان مثال اندازه میگو ها، نوع بسته بندی، مقدار تولید و تقاضای هر کدام، از جمله عوامل موثر بر نرخ آن می‌باشد. همچنین برخی از آن ها دارای طعم ساده و بعضی نیز تند هستند که این تنوع در طعم، تفاوت قیمت را به دنبال دارد.

خواص این محصول، کاملا غیر قابل انکار است، لذا تا حد امکان آن را در وعده غذایی خود جای دهید. طبق گزارش های دریافت شده، هر سال بیش از 25000 تن از آن به بعضی از کشور های دیگر صادر می‌شود. صادرات آن سبب کاهش نرخ میگو در داخل کشور شده، همچنین به بهبود رونق اقتصادی کمک شایانی نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما