ماهی کفشک | بزرگترین مرکز تولید گونه های مختلف آبزیان

ماهی کفشک و ماهی سالمون یکی از لذیذترین و خوشپخترین ماهی جنوب است کە نام محلی آن چلابی یا چوولابی است و نام انگلیسی آن Indian halibut است. این ماهی حالتی پهن دارد و در آب های شیرین زندگی میکند پس جزو دستەی ماهی آب شیرین است. این ماهی در سایزهای مختلف در بازار موجود است. وزن سایز کوچک آن ٢٠٠ تا ٦٠٠ گرم است و وزن سایز متوسط آن ٦٠٠ گرم تا یک کیلوگرم است و وزن سایز بزرگ آن دو کیلو بە بالاست.

این ماهی خوشمزە تمام خصوصیات و مواد مغذی مورد نیاز بدن را داراست. میزان پروتئینی که در این ماهی وجود دارد 50% از نیاز روزانه ی بدن ما را به پروتئین تامین می کند. از جملە مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن ما در این ماهی شامل امگا ٣ میباشد کە همگی با اهمیت آن در رژیم غذایی خود آشنا هستیم. وجود اسید های چرب امگا 3 موجب کاهش سطح کلسترول و در نتیچه باعث کاهش خطر سکته قلبی می شود. یکی دیگر از خواص امگا 3 بهبود علائم افسردگی می باشد.

این ماهی بسیار خوشمزە با هر سلیقە ذائقەای جور در میاید. گوشت ماهی کفشک سفید و بدون خار است و بە راحتی میتواند در پخت غذاهایی خوشمزە از قبیل تەچین و قلیە ماهی استفادە شود.

ماهی کفشک | بزرگترین مرکز تولید گونه های مختلف آبزیان

قیمت خرید ماهی کفشک تازه

قیمت خرید ماهی کفشک تازهبە گفتەی پزشکان و مشاوران تغذیە هر انسانی باید در هفتە سە بار ماهی مصرف کند پس ماهی یک از لزومات زنجیرەی غذایی ما محسوب میشود. حال برای دانستن قیمت خرید ماهی کفشک تازە باید بگویم این ماهی خوشمزە با وجود خوشمزگی آن و مغذی بودن آن قیمت خیلی مناسبی دارد. امروزە در بازار قیمت روز فروش ماهی کفشک با قیمت فوق‌العادەی هفتاد و پنج هزار تومان است. شما همین الان میتوانیدبرای خرید ماهی کفشک درجه یک و تازە اقدام نمایید

بزرگترین مرکز تولید گونه های مختلف ماهی در کشور

بزرگترین مرکز تولید گونه های مختلف ماهی در کشورامروزە مراکز مختلفی در زمینەی پرورش ماهی کفشک کار میکنند. و هرکدام شرایط کاری و محیطی مختص بە خودشان را دارند ولی بە جرات میتوانم بگویم کە شرکت ما بزرگترین مرکز تولید گونه‌های مختلف ماهی در کشور است و ما با شرایطی کاملا بهداشتی و اصولی گونه های مختلفی از ماهیان را پرورش میدهیم. ما همچنین در فروش عمده ماهی کفشک در سراسر کشور سرامد هستیم.

با افتخار عرض میکنم کە شرکت ما در سطح بین المللی هم فعالیت میکند و حزو معدود شرکت های ایرانی هستیم کە قادر بە صادرات ماهی کفشک بە اقصا نقاط جهان هستیم. ما با کشورهایی از قبیل:

  • عراق
  • کویت
  • امارات متحده عربی
  • ترکیە
  • آذربایجان
  • و چندین کشور دیگر

فعالیت و همکاری مینماییم و بهترین و مرغوبترین ماهی کفشک دنیا را عرضه مینماییم.

خرید اینترنتی عمده ماهی کفشک درجه یک

خرید اینترنتی عمده ماهی کفشک درجه یکبرای خرید اینترنتی عمده ماهی کفشک درجه یک و تن ماهی فلفلی تحفه میتوانید در همین سایت اقدام نمایید و پس از پر کردن فرم های خرید بە بخش فروش مراجعە نمایید و در اسرع وقت محصول شما در دستان شما قرار میگیرد و میتوانید نهاری خوشمزه و عالی همراه با خانوادەتان میل نمایید.

با سفارش اینترنتی ماهی کفشک از سایت ما هم میتوانید از تخفیفات فوق تلعادەی ما بهرەمند شوید و هم میتوانید در وقت خود صرفەجویی کنید و مطمئن باشید کە ما بهترین ماهی های خود را برای شما میفرستیم. ماهی های کفشک ما در سراسر ایران درجه یک هستند.

فروشنده پر طرفدارترین ماهی در جنوب

 فروشنده پر طرفدارترین ماهی در جنوبآب های شیرین خلیج همیشە فارس همیشە مسکن انواع و اقسام مختلف آبزیان مختلفی بوده از این میان چند نوع از این ماهیان بسیار پرطرفدار هستند این ماهیان شامل:

  • ماهی کفشک
  • ماهی سکن
  • ماهی شعری
  • ماهی هامور سفید
  • ماهی گش سفید
  • ماهی کوپر

شرکت ما همەی این نوع ماهیها را پرورش میدهد و در صدر همەی آنها ماهی کفشک از همە خوشمزەتر و خوشپخت تر میباشد و با افتخار میگویم ما فروشندە پرطرفدارترین ماهی در جنوب کشور هستیم. شرکت ما در محیطی کاملا بهداشتی و زیر نظر مهندسان بهداشت محیط بهترین و با کیفیت ترین و پرطرفدارترین ماهی های جنوب را پرورش میدهد و در راه خدمت بە سلامتی کشور عزیزمان ایران خدمت میکنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما