مرکز صادرات میگو به اروپا در ایران

آبزیان به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین، نقش مهمی در رژیم غذایی ما دارند. میگو با ارزش غذایی بالا توسط شرکت های مختلفی به صورت پرورشی تکثیر و تولید شده و برای عرضه به بازارهای داخلی و خارجی در بسته بندی های مختلف یا به صورت فله ای آماده می شود. صادرات این محصول به هدف کسب ارز خارجی به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. مرکز صادرات میگو به اروپا زمینه صادرات این محصول را برای صادر کنندگان آسان ساخته است.

مرکز صادرات میگو به اروپا در ایران

شرایط صادرات میگو از ایران

شرایط صادرات میگو از ایران در مبحث صادرات غالبا بهترین و باکیفیت ترین محصول برای صادرات در نظر گرفته می شود.

خوشبختانه پرورش میگو به صورت گسترده در مناطق جنوبی کشورمان با بالاترین سطح کیفی صورت می گیرد.

استفاده از مدرن ترین تجهیزات برای پرورش این آبزی پر طرفدار همچنین استفاده از کادری مجرب و کار آزموده در پرورش میگو، سبب شده است کشورمان از لحاظ تکثیر و پرورش میگو، رشد قابل توجهی داشته باشد.

قطعا برای صادرات این محصول ابتدا باید بازارهای فروش این میگو‌ را پیدا کرد. بازاریابی مهمترین اصل برای صادرات میگو است.

البته شرایط نگهداری و بسته بندی میگو از مواردی است که تولید کنندگان این محصول را به رعایت استانداردهای جهانی در زمینه صادرات میگو ملزم می کند. میگو صادراتی باید مطابق با شرایط و ضوابطی خاص برای صادرات آماده شود.

جالبته تعرفه هایی که برای صادرات این محصول در نظر گرفته می شود، باید به گونه ای باشد که از لحاظ اقتصادی برای تولیدکنندگان به صرفه و به عبارتی دارای توجیه اقتصادی باشد.

قیمت صادرات میگو به اروپا در بازار

قیمت صادرات میگو به اروپا در بازار قیمت میگو را در بازارهای داخلی، فاکتورهای مهمی از جمله کیفیت آن و نحوه عرضه میگو به بازار فروش تعیین می کند.

اما در مورد میگو صادراتی می توان مؤلفه های متعددی را در تعیین قیمت این محصول دخیل دانست.

قیمت میگو درجه یک بسته به برند تولید کننده این محصول، همچنین نوع بسته بندی آن و کشوری که مقصد صادرات میگو است، می تواند متفاوت باشد. 

صادرات میگو درجه یک به اروپا قطعا با قیمت گران تری صورت می گیرد. طبیعی است که از صادرات این محصول ارژ قابل توجهی نیز وارد کشور ما می شود.

قطعا اگر صادرات میگو ساماندهی شود و با برنامه ریزی درست صورت گیرد، این محصول در درآمد زایی برای کشورمان نقش مهمی خواهد داشت.

به همین منظور تولید کنندگان این محصول خواهان ایجاد شرایط مناسب برای عرضه تولیدات خود به بازارهای اروپایی هستند.

قطعا تسهیل در شرایط صادرات می تواند سبب رونق تولید همچنین رونق اقتصادی در این زمینه شود.

از سویی صادر کنندگان و تجاری که در زمینه تجارت میگو فعالیت می کنند، به سود مطلوب دست پیدا خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما