آمار صادرات میگو به روسیه

طبق آمار و ارقام به دست آمده در زمینه صادرات میگو به روسیه این نتیجه به دست می آید که سالانه میلیون ها تن از میگو ایرانی به این کشور صادر می گردد. علت این امر نیز کیفیت بسیار فوق العاده ای است که میگو های پرورش یافته در ایران دارند. شایان ذکر است که آمار صادرات میگو به روسیه بسیار دقیق بوده و بر اساس مندرجات رسمی ثبت شده در دفتر مربوط به صدور محصولات پروتئینی دریایی اعلام می گردند.

آمار صادرات میگو به روسیه

معرفی شرکت صادرات میگو به ترکیه

معرفی شرکت صادرات میگو به ترکیه

میگو های صادراتی ایران از لحاظ تنوعی که در اندازه، رنگ، طعم و سایر ویژگی های ظاهری دارند در میان جهانیان شهره بوده و طرفداران خاص خود را در گوشه و کنار دنیا دارد.

یکی از کشور هایی که بیشترین میزان تقاضا را نسبت به خرید میگو های کشور ایران دارد کشور ترکیه می باشد.

شرکت صادرات میگو به ترکیه یکی از فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تهیه، توزیع، فروش و صادرات انواع میگو های پوست کنده و دارای پوست به کشور ترکیه مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت، محصولات خود را با رعایت کامل اصول بهداشتیو به روش های کاملا مهندسی و مدرن و در بسته بندی هایی شکیل و منحصر به فرد به ترکیه ارسال می نماید.

چگونگی صادرات میگو به کشور های اروپایی

چگونگی صادرات میگو به کشور های اروپایی

میگو یکی از محصولات دریایی است که به دلیل خواص بی نظیر و فواید ارزنده ای که برای بدن دارد مورد استفاده افراد زیادی در گروه های مختلف اجتماعی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که سالانه حجم گسترده ای از این محصول از مرز های کشور خارج شده و به کشور های دور و نزدیک، از جمله کشور های اروپایی ارسال می گردد.

صادر کنندگان این محصول، جهت صادرات میگو به کشور های اروپایی تدابیر خاص و ویژه ای اندیشیده اند.

از این میان، مهم ترین موارد، شامل گزینه های زیر می باشد که به اختصار شرح داده می شود: 

  • میگو های ایرانی به دو صورت پاک شده و میگو با پوست مورد صادرات واقع می شوند که هر یک از آن ها در نوع خود بی نظیر می باشند.
  • بسته بندی هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است به صورت وکیوم بوده و هیچ راهی برای نفوذ هوا یا حشرات به درون بسته ها وجود نداشته و همچنین، مایعات درون بسته بندی به خارج درز نمی کند.
  • هر یک از این بسته ها، حجم و وزن معین و البته استانداردی دارد که حمل و جا به جایی آن ها را بسیار راحت می نماید.
  • میگو ها به وسیله یخچال فریزر های ویژه حمل مواد پروتئین حیوانی به آن سوی مرز ها انتقال داده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما