شرکت صادرات میگو به امارات

زمانی که تولید یک محصول به بالاترین درجه کیفیت خود برسد می توان به فرصت صادرات آن به کشورهای دیگر فکر کرد. میگو صادراتی در دسته همین محصولات است که کشورمان موفق به پرورش و تولید آن در حجم بالا شده است به همین دلیل شرکت صادرات صادرات میگو به منظور تسهیل این عمل تاسیس شده است. صادرات میگو به امارات یکی از این اقدامات صادراتی است که سود آوری بالایی به همراه دارد.

شرکت صادرات میگو به امارات

معرفی بازار های صادراتی میگو

معرفی بازار های صادراتی میگو میگو را می توان آبزی صادراتی ارزشمندی دانست که بازار های گسترده را به خود اختصاص داده است و از این طریق ارز آوری بالایی می کند و تبدیل به یک منبع در آمد خوب شده است.

بعد از آن که تولید کننده میگو محصول خود را به مرحله نهایی تولید رساند نیاز است توسط شرکت های پخش داخلی و خارجی به عرضه آن بپردازد. یکی از پرسود ترین اقداماتی که می توان در این زمینه انجام داد روانه کردن تولیدات به بازار های خارجی می باشد.

اما برای موفق شدن در این حوزه نیاز است ابتدا بازار های مقصد را شناسایی کرد و بعد از نیاز سنجی، در نهایت محصول را صادرات نمود. هر محصولی بازار صادراتی مخصوص به خود را دارد. میگو به عنوان غذای دریایی که محبوبیت بسیاری در کشورهای مختلف دارد بازار های بسیاری را به خود اختصاص داده است، به همین دلیل می توان صادرات آن را فعالیت پر سودی دانست.

در این بخش می خواهیم به معرفی تعدادی از بازار های صادراتی میگو بپردازیم تا اگر خواستار قدم گذاشتن در این مسیر بودید با بازارهای آن آشنا شوید.

  • امارات
  • بحرین
  • کویت
  • عمان
  • قطر
  • کشورهای آسیای میانه مانند روسیه، قزاقستان و اوکراین
  • کشور های شرق آسیا مانند سنگاپور، تایوان و تایلند

همان طور که اشاره شد بازارهای این محصول بسیار است و فرد می تواند با ورود به این فعالیت افتصادی یکی یا چند بازار را به صورت اختصاصی در حوزه انحصاری خود در آوردو

قیمت صادرات میگو به امارات

قیمت صادرات میگو به امارات میگو صادراتی نسبت به میگو هایی که روانه بازار داخلی می شود از قیمت بالاتری برخوردار هستند. دلیل این تفاوت قیمت را می توان در عوامل مختلفی جست و جو کرد. به عنوان مثال میگو صادراتی عموما از میگو هایی با اندازه های درشت و کیفیت بالا انتخاب می شوند، از جانبی دیگر بسته بندی این محصول می توان فاکتور مهمی باشد.

میگو ها را به صورت فله در بسته بندی هایی چند ده کیلویی و یا در بسته بندی های گرمی یا یک کیلویی عرضه می کنند. نحوه بسته بندی میگو مخصوصا میگو تازه به گونه ای باید صورت بگیرد که از فساد و خرابی جلوگیری کند به همین دلیل فاکتور بسته بندی می تواند بر قیمت میگو صادراتی به امارات اثر بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما