صادرات انواع میگو بوشهر به ترکیه

میگو یکی از سخت پوستان آبی است که زندگی آن دارای مراحلی است. تخم، لارو، پست لارو، میگو جوان و میگو بالغ مراحل مختلف زندگی میگو می باشد. میگو دارای انواع مواد مغذی است و می تواند سفره شما را زیبا و خوشمزه کند.

صادرات میگو به ترکیه یکی از راه های کسب درامد از خلیج فارس می باشد. میگو صادراتی ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

صادرات انواع میگو بوشهر به ترکیه

آشنایی با بهترین میگو در ایران

آشنایی با بهترین میگو در ایران بهترین انواع میگو ها ویژگی های مختلفی دارند. تازه بودن یکی از مهم ترین ویژگی های میگو مرغوب است. میگو تازه رنگ روشن و شفافی دارد و بوی ضخم نمیدهد. بوی غذا های دریایی با طبخ آن ها با پیاز و زعفران از بین می رود. بافت میگو تازه محکم است و بهم نمیریزد.

میگو های دریایی به رنگ صورتی اند اما نوع پرورشی آن‌به خاطر تفاوت در گونه ها دارای رنگ سبز زیتونی یا سفید دیده می شود. اگر زمان زیادی از صید آن گذشته باشد رنگ میگو کدر می شود.

میگو دارای طبع گرمی است و همراه با سبزی پلو طعم دلپذیری ایجاد می کند.

میگو دارای پروتئین بسیاری است. به طوری که مصرف آن می تواند  بخش مهمی از نیاز بدن را برطرف کند. پروتئین موجود در میگو بسیار با کیفیت است و تمامی اسید های آمینه ضروری را دارا می باشد. هضم آن بسیار راحت است و مواد مغذی آن به راحتی وارد سیستم گردش خون می شود. بافت نرم آن برای افراد پیری که از وضعیت دهان و دندان خوبی برخوردار نیستند مناسب است‌.

میگو دارای انواع مواد معدنی از قبیل فسفر و آهن است. این مواد برای خانم های حامله و بچه ها بسیار مفید است. آهن در درمان بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن بسیار مفید است.

میگو غنی از انواع ویتامین ها است و می تواند کمبود ویتامین بدن را به راحتی جبران کند. ویتامین نقش مهمی در بدن به عهده دارند و در سیستم های مختلف بدن از قبیل بینایی و ایمنی موثر می باشند.

صادرات بهترین میگو به ترکیه

صادرات بهترین میگو به ترکیه میگو یکی از آبزیانی است که کشور ایران از طریق صادرات آن درآمد کسب می کند. میگو دارای خواص بسیاری برای سلامتی است و طعم بی نظیری دارد. به همین علت فروش پررونقی دارد. بخش عظیمی از میگو تولید شده در کشور، درون کشور به فروش می رسد و تنها مقدار اندکی از آن به کشور های هم جوار از قبیل ترکیه صادر می شود.

شرکت تولید میگو عرضه کننده این محصول صادراتی دریایی به سراسر کشور و همچنین  کشور های اطراف است. در صورت تمایل می توانید از این شرکت بهترین میگو را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما