صادرات مستقیم میگو به چین

میگو یکی از پر طرفدار ترین غذا های دریایی می باشد که افرادی که به غذا های دریایی علاقه دارند این محصول را همیشه در وعده غذایی خود قرار می دهند. قیمت میگو و ماهی سالمون در تناسب با غذا های دریایی دیگر بیشتر است زیرا دارای خواص بسیار خوبی است.

میگو به دلیل خواص بسیار زیادی مقدار تاقاضای زیادی را از کشور های دیگر دارد و ایران که دارای مقدار زیادی از این نوع آبزی اس سالانه مقدار زیادی صادرات میگو به چین را در دستور کار خود قرار می دهد.

صادرات مستقیم میگو به چین

ارزش غذایی میگو تولید ایران

ارزش غذایی میگو تولید ایران به طور کلی بالا بودن قیمت میگو به دلیل خواص بی نظیر آن است که برای انواع بیماری های مختلف مناسب بوده و می تواند از آن ها جلوگیری کند. میگو ها دارای خواص بسیار زیادی هستند که برخی از ان شامل، کم کالری بودن، حفظ سلامتی پوست، ناخن، مو، تقویت بی نظیر انرژی، درمان کننده کم خونی، کاهش احتمال ابتلا به افسردگی، جلوگیری از پیری زود رس و بسیار خواص دیگر است که همه این ها خاصیت ها سبب شده تا مقدار تقاضای زیادی سالانه در کشور ما و از سوی کشور های دیگر صورت بگیرد.

به طور کلی میگو دارای اسید های چرب ضروری می باشد که برای بدن مفید واقع شده اند که شامل اسید های چرب امگا ۳ می باشد که این اسید ها سبب می شوند تا بدن به شکل بهتری کار کند.

این آبزی های کوچک حاویمقادیر از مواد معدنی، سلنیم، آهن، روی، فسفر، منیزیم، و ویتامین هایی مانند b12 و d و نیاسین هستند.

ارزش غذایی میگو تاثیر بسیار زیادی را در سیستم های قلب و عروق و مغز انسان ها دار که این موضوع باعث می شود تا این اعضای بدن به خوبی کار کنند و دچار اختلال نشوند.

نرخ صادرات میگو به چین در بازار

نرخ صادرات میگو به چین در بازار امروزه شرکت های زیادی به دلیل مفید بودن این آبزی این محصول را از صیاد ها خریداری کرده و در شرکت های خود آن ها را بسته بندی می کنند. جهت مشاهده قیمت انواع تن ماهی فلفلی تحفه به این سایت مراجعه نمایید.

اغلب میگو هایی که مردمان ایرانی خریداری میکنند از دسته میگو صادراتی بوده و به این دلیل محصول مرغوبی را خریداری می کنند. مردم برای مطلع شدن از نرخ میگوی صادراتی اغلب به وب سایت شرکت های معتبر مراجعه می کنند زیرا این شرکت ها با کیفیت بسیار بالای خود سبب تحریک تاجرا کشور های مجاور نسبت به واردات این محصول به کشور خود می شوند.

شرکت صادرات میگو نیز با گرفتن تست های مختلف از این آبزی برای سالم بودن ان اقدام می کنند که این شرکت ها به دلیل داشتن گواهی سلامت و نشان استاندارد تایید شده از سوی تاجران کشور های مجاور هستند.

مردم ما برای خرید میگو های صادراتی اغلب به وب سایت این شرکت ها مراجعه می کنند که می توانند با مراجعه به این وب سایت ها از میگو های بسیار با کیفیتی برخوردار شده و مبلغ کمتری را نیز پرداخت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما